24 april 2011

A little bit more...

Nog een klein tipje van de sluier oplichten voor mijn inzending voor de Open European Quiltchampionship 2011 gehouden in Veldhoven van 5 t/m 8 mei as. Mijn allereerste quilt mag mee doen en heeft nummer 15. Op 8 mei  mag ik eindelijk de hele quilt op dit blog laten zien. Mijn ouders zijn zo lief om mijn quilt persoonlijk naar Veldhoven te brengen! 


Another little sneek peek of my contribution for the Open European Quiltchampionships 2011 held in Veldhoven from 5 until 8 May. My very first quilt is chosen to enter and has nr 15. On May 8 I'm finally allowed to show the whole quilt on this blog. My parents are so sweet to bring my quilt personally to Veldhoven!




Gerda werkt waarschijnlijk heel de zomer aan block 2 & 3 van de Vignette. Alleen het borduurwerk moet nog gebeuren. (Dit is het meeste werk van deze blokken)


Gerda is working probably all summer on block 2 & 3 of the Vignette. Only the stitching need to be done. (This is the most work on these blocks)


Block & Blog



Prettige Pasen!
Happy Easter!




1 opmerking:

  1. Mariëlle veel succes deze week. Mijn stem heb je dat weet je, want hij is werkelijk prachtig. Misschien komen we elkaar morgen wel tegen.

    BeantwoordenVerwijderen