13 april 2011

Finally!

Eindelijk dan het naaldenmapje voor mijn swappartner Ria. Het mapje en de stichery heb ik zelf ontworpen. Het is geïnspireerd op een naaldenmapje van een Bee-member Joke. Als bonus heb ik een klein bijpassend uiltje als speldenkussentje gemaakt. Ik hoop dat ze er blij mee is. 


Finally the needle-case for my swap partner Ria. The case and the stitchery, I designed myself. It's inspired by a needle-case from a Bee-member Joke. As a bonus I made a matching mini owl pincushion. I hope she likes it.




Zoals ik al zei het is een ruil. Ik heb dus ook een naaldemap(je) ontvangen. Deze is gemaakt voor mij door Els van der Steen. Ik ben er erg blij mee! Omdat zijzelf niet blogt, vroeg ze of ik een foto op mijn blog wilde plaatsen.
Bedankt Els. ik hoop dat je de foto leuk vindt.


As I mentioned it is a swap. I also received a needle-case made for me by my other swappartner Els van der Steen. I love it very much! Because she has no blog she asked me to place a photo on mine. Thanks Els, i hope you like the photo. 



Tot de volgende keer!

Till next time!

Mariëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten